fredag 16 december 2011

Ninni önskar sig - del 4

Jakten på den perfekta mascaran är oändlig för alla skönhetsjunkies. Har någon av er hittat den mascara ni vill använda för evigt? Tror inte det och om ni har det - grattis! Kan ni i så fall berätta för mig vilken det är och varför ni valt just den?

Jag läste i senaste Daisy Beauty om Puritys test av mascaror. Sanna som driver bloggen Purity är superduktig på att sminka sig så henne litar jag på. Bäst i hennes test fick mascaran på bilden. Den heter Instant Definition och kommer från Clarins. En bäst-i-test-mascara måste jag ju prova! Så här har ni min önskning till tomten just nu. Visst ser hylsan superfin ut, det är också viktigt!

Mascaran finns i svenska butiker för 275:-
Finns t ex även på Feelunique för £17:10 (ca 195:-)

5 kommentarer:

Shamrock sa...

Du har så rätt. Jakten fortsätter och jag har ännu inte hittat den

Ninni sa...

Nix, jag har hittat sånna som är bra, men det kan alltid finnas någon bättre därute.

Lotta sa...

Jag har många år använt Diorshow men det blev för dyrt i längden, speciellt när dom chockhöjde den till 325, vilket är rena rånet för en mascara så nu använder jag Estee Lauder Projectionist och är väldigt nöjd. Köpte den på Nordicfeel för 199 vilket är ett ok pris, 100 kr billigare än på Kicks.

Caroline, Makeupedia sa...

Jag tycker mascaror är ganska tråkiga att köpa, men en jag gillar starkt är loreals volume million lashes waterproof. jag får exeptionellt långa fransar av den!!

Ninni sa...

Bra tips där tjejer!