fredag 11 november 2011

Recension - Gatineau rengöringsmjölk Serenite

Kommer ni ihåg att jag köpte ett kit från Gatineau för en tid sen? Jag har tidigare skrivit om ögonsminkremovern från kitet. Nu har jag även provat rengöringsmjölken. Detta är en medelfyllig produkt som doftar svagt och fräscht. Den torkar inte ut huden ett dugg utan känns mild och skön. Jag tycker den tar bort sminket bra, kanske att den inte biter på en redig festmejk, men det tycker inte jag att man förväntar sig av en rengöringsmjölk utan då får man ta till löddrande produkter. Jag gillar denna över förväntan! En jätteflaska av den här kostar £29,25 på Feelunique och då menar jag jätteflaska - den innehåller hela 400 ml. Det finns även en mindre flaska på 250 ml för £22. Just det kitet jag köpte finns inte kvar, men de har andra liknande kit om ni vill prova märket.

Jag ger denna betyget 4+, den når inte riktigt upp till en 5:a men nästan!

Inga kommentarer: