måndag 3 oktober 2011

CCS för hela slanten

Häromdagen kom ett litet paket till mig. I paketet hittade jag den här lilla burken. Det är en salva från CCS som heter Curami. Den ska användas som punktbehandling till torra hudpartier. Den är vattenfri och doftar absolut ingenting. Jag brukar inte gilla oparfymerat så mycket för sånna produkter har ofta en bi-lukt, men denna är verkligen doftfri. Jag tänker prova den ordentligt på både läppar, torra armbågar och på mina torra hälar och återkommer med recension. Burken innehåller 30 ml och jag hittar tyvärr  inte någon prisinformation i pressutskicket.
Det lustiga var att jag precis hade läst om en annan produkt från samma märke, dvs CCS. Det är en kräm i deras nya fot-serie och jag har läst bra recensioner hos flera bloggare om produkterna. Som jag skrivit tidigare så har jag just nu väldigt torra fötter och hälarna har inte riktigt återhämtat sig från sommarens aktiviteter. Serien från CCS innehåller lite olika saker, men det var denna kräm för spruckna hälar som såklart lockade mig mest. Jag betalade 59:- för den hos apotek Hjärtat. Ska testa den ordentligt och återkommer sen med recension.

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Lilla burken verkar jättebra! Jag har tjuvtestat min lite, men inte hunnit blogga om den. Hell Balm är grymt bra!

Ninni sa...

Det här är ju precis vad man behöver till vintern!

Josephine sa...

Köpte också Heel Balm precis, verkar jättebra!

Ninni sa...

Ska bli kul att läsa din recension sen. :-)