söndag 28 augusti 2011

Länkkärlek på en söndag

Jag har många favoritbloggar bland skönhetsbloggarna, ingen glömd för jag älskar er alla! Men idag tänkte jag skicka lite extra kärlek till just de här fem:

Sublimt; den stilfulla kvinnan med de vackraste läpparna ever! Just nu har hon en finfin tävling i sin blogg där man kan vinna en spännande parfym. Man får alltid bra tips om produkter och rabattkoder hos Sublimt. Att Malin sen bor i samma stad som jag är ju extra kul!

Totalbeauty: Gulliga Carina som driver den här bloggen har en liten fot i USA eftersom hennes barns far bor där. Det gör att hon åker över "sundet" titt som tätt och hon har alltid de mest ljuvliga grejor att skriva om när hon kommer hem.

Honi: Den här söta damen som kommer från Norrland men bor i Danmark är inte rädd för färg inte! Kolla in hennes härliga sminkningar som går i alla regnbågens färger!

Makeupoholic: Jessan har tagit det lite lugnt med bloggen under en period, men jösses vilken fart hon fått upp nu när hon är gravid! Det är en ren fröjd att hänga med. Jag har handlat av henne på Tradera också och varit störtnöjd.

Skimmerskuggan: Ni har säkert märkt att jag länkar till Kerstin nästan hela tiden för det känns ju som om vi ofta gillar samma grejor så ni läser säkert redan hennes blogg. Men jag måste bara berätta om hennes härliga tips som hon skriver om idag, snacka om att ha totalkoll på necessärerbjudanden och sånt! Älska erbjudanden lixom!