onsdag 31 augusti 2011

Ahava

Ahava är ett israeliskt märke som använder sig av mineraler och lera från Döda havet. Jag har inte provat något från Ahava förut. När jag var i München i våras så köpte jag därför en liten necessär med miniprodukter, ett perfekt sätt att få prova på ett nytt märke.
 I kitet ingår småtuber av tre olika produkter:
-Smoothing moisturizer, som jag tänkte prova som dagkräm, den är för normal/torr hud.
-3-i-one Mineral toning cleanser, den ska funka både som rengöring, ansiktsvatten och ögonsminkremover.
-Purifying mud mask, en lermask som ska vara rengörande.
Konstigt nog hittar jag bara lermasken på Ahavas hemsida så de kanske har gjort om produkterna eller så är jag blind, vem vet?
Nåväl, här är de iaf. Eftersom det är småtuber så återkommer jag ganska snart med omdöme om innehållet i dem. Är det någon av er som testat Ahavas produkter och vad tyckte ni i så fall?

Jag googlade för att se var man kan köpa Ahavas produkter på nätet och de finns på Cdwow och så har Strawberrynet några få produkter. Finns säkert fler butiker som säljer detta.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

I Tyskland är de ju världsbäst på necessärer av denhär typen! Så himla bra så att man kan testa nya grejer!

Ninni sa...

Ja, jag älskar provtuber! :-)