söndag 22 maj 2011

Lite smått och gott från Oliva

Häromdagen ringde det på dörren och ett pressutskick med produkter från Oliva levererades. Jag fick två schampoon, ett balsam, en duschkräm, ett doftljus och en necessär. Hår och kroppsprodukterna ingår i deras serie Eco och är fria från parabener och mineraloljor. Jag kommer att testa grejorna både på mig och på familjen under en period så ska ni få veta sedan vad jag tyckte, detta blir spännande! Schampoot jag använder just nu är snart slut så sen kör jag igång.

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Kul! Jag har samma grejer på ingång för testning. Det blir spännande att se vad vi tycker :)

Ninni sa...

Ja! Undrar om vi tycker lika!

Alice på TeenBeauty sa...

Hur kan man få pressutskick? Jag har också en sminkblogg oh skulle vara väldigt intresserad av att kunna få pressutskick att skriva om. :)

Ninni sa...

Jag har blivit kontaktad av de företag som jag fått pressutskick av. Kanske kan det vara ett tips att kommentera i andra skönhetsbloggar om allt möjligt, det är ju så de flesta hittar till andra bloggar så att säga. Jag har hittat de flesta bloggar jag följer genom att följa kommentarer.