fredag 27 maj 2011

Ansiktsbehandling med 30% rabatt

Idag har jag varit hos en jättegullig tjej som heter Lena Pettersson på Salong Oss. Lena gjorde en helt ljuvlig ansiktsbehandling på mig och den varade i hela 90 minuter, oj vad jag njöt! Kerstin Florian var märket som användes, ett märke som jag hört talas om men inte tidigare testat. Produkterna doftade underbart och nu är jag babymjuk i ansiktet och det känns jättefräscht.

Jag berättade för Lena att jag bloggar och hon undrade om jag ville ge mina läsare ett erbjudande och det vill jag ju såklart! Om ni uppger Colourbyninni när ni bokar så får ni 30% rabatt på alla behandlingar fram till den 31 augusti. Salongen ligger på Västra Hamngatan 13a i Göteborg och Lena når ni på tel 031-7110230 eller mobil 0702-615651. Observera att det bara är hos Lena som rabatten gäller.

Prisexempel på behandlingar (ord pris):
Ansiktsbehandling lyx 90 min (den jag gjorde) 995:-
Ansiktsbehandling klassisk 60 min 695:-
Avancerad ansiktsbehandling 60 min med multisyra-peeling 795:-

4 kommentarer:

Shamrock sa...

Vad kul. Synd att jag bor så långt bort annars skulle jag testat

Ninni sa...

Ja, det var underbart! Men då har du en anledning att resa hit!

Anonym sa...

Toppen!! Kram Cookie

Ninni sa...

Ja, tänk, då får du en anledning att åka till stan och sen kan vi träffas!