torsdag 7 april 2011

Dags att rensa igen

Jag har bestämt mig för att räkna med alla prover jag gör slut på i mina tio-i-taget-utrensningar. Den här gången kastar jag också bort några läppglans som kändes lite halvsunkiga och som inte blivit några riktiga favoriter, inget av dem är slut dock men jag tröttnade halvvägs på dem.

De bästa av de här produkterna var ansiktskrämen från Medstop och flaskan med bodylotion från Yves Rocher. Mangoduschkrämen från The Body Shop var också bra och doftade supergott, den har legat i min gymväska, har alltid minisar där för att slippa bära så tungt.

6 kommentarer:

Honi sa...

Jag brukar för det mesta tröttna halvvägs när det kommer till läppgrejer, men så brukar jag inte ha det så ofta heller så det är kanske därför.

Carina sa...

Jag ser att du har ett läppglans från TBS med där... Gillar det läppglanset :)

Ninni sa...

Jag tyckte sådär om TBS-glosset, dessutom var tuben så himla stor att det hann bli sunkigt innan det var slut.

BEAUTY SECRETS sa...

Det är så lätt att tröttna på läppgrejer känner jag!

The Body Shops mango-produkterna är så underbara, älskar body butter och den där duschkrämen:)

Ha en skön helg!<3

Ninni sa...

Ja, Mangodoften är en höjdare, bättre än papayadoften.

Lotta sa...

Är den där Medstop crèmen något du kan rekomendera?
Ger den bra med fukt?