tisdag 15 mars 2011

GWP-er just nu på Åhléns - missa inte!

Om ni gillar Estée Lauder och Biotherm så ska ni passa på att kika närmare hos Åhléns just nu. Båda märkena har superfina gåvor just nu om man köper två produkter. Tror att den ena måste vara hudvårdande i båda fallen, men är inte säker om det gällde båda erbjudandena. Kolla in Laudergåvan i Mahlin Walhgrens blogg så får ni se. Rouget i tre färger är ju superfint och det var riktigt stora produkter denna gången. Jag hade absolut inte kunnat stå emot om det inte varit för att både läppstiftet och läppennan var helt fel färger för mig. Dessutom har jag precis shoppat lite Biotherm-produkter i Tyskland så jag får bara inte köpa mer på ett tag, lovar visa produkterna snart.

Oftast tycker jag ju att svenska butiker håller alldeles för höga priser på smink, men när man får sånna här fina gåvor på köpet så blir det plötsligt mycket mer prisvärt, speciellt när det är användbara saker man får med i gåvorna. Jag skulle t ex aldrig köpa Clinique-produkter i Sverige om jag inte fick en gåva på köpet för de har sånna erbjudande så ofta att det nästan alltid är någon av kedjorna som har ett pågående erbjudande.

Just det, Åhléns har dessutom 3 st Mavalalack för 100:- just nu.

4 kommentarer:

Carina sa...

Bra tips! Synd att plånboken ekar tomt just nu :(

Gillade färgerna i den gåvan från Estée Lauder.

Ninni sa...

Kanske den finns kvar efter lön?

Kerstin sa...

Tack för tips! Jag ska se till att bege mig till Åhléns inom kort!

Ninni sa...

Gör du rätt i!