onsdag 23 februari 2011

Kronlack

Inför min resa till München så fick jag tipset av mina väninna Cookie (det är hennes artistnamn på nätet, hihi) att titta närmare på Karstadts eget märke Kron. Sådana tips tar jag med tacksamhet emot såklart! Jag föll för dessa smålack och bestämde mig genast för att Cookie får välja ett av dem som tack för tipset och sen skickar jag det till henne med posten. 
Tyvärr kan jag inte swatcha något av dem på naglarna för jag har precis lackat med ett annat lack som ni snart får se. Därför målade jag lite på en papperslapp istället även om ljuset inte var helt rätt:
Det lila heter Iris och det blå heter Wölkchen. Nån som vet vad Wölkchen betyder???

Så vad säger du Cookie - vilket vill du ha? :-)

6 kommentarer:

Kerstin sa...

De ser ju superfina ut, särskilt det blå!

Ninni sa...

Japp, de är fina båda två! :-)

Unknown sa...

Wölkchen betyder "lilla molnet" (Wolke = moln).

Anonym sa...

Tack snälla! Jag tror att jag vill ha det lila, eller det blå, eller... du får välja. Visst var Kron bra? Kram Carin

Ninni sa...

Tack Viktbloggerskan! :-)

C: Jag ska fundera på saken! :-)

Sminkan sa...

Wölkchen har hag och den är himla fint duokrom!