måndag 10 januari 2011

Dagens läppar

Äh, ni får en dagens läpp också idag. Såg nämligen att tjejen med de finaste fotomodellsläpparna Sublimt hade köpt ett läppstift från Mavala häromdagen. Då kom jag på att jag inte använt mitt Mavala-stift på länge.

Färgen heter Amande och jag fick med den i en necessär med lite olika grejor som jag köpte på rea nån gång under en shopping-raid med min väninna C. Gillar det för det är en fin färg och skönt på läpparna, men glömmer som sagt att använda det av nån anledning. Tror iofs att ni sett detta förut i bloggen...

4 kommentarer:

Anonym sa...

En favorit! C.

Ninni sa...

Vad bra, det var en mysig tur vi hade och snart ses vi för en ny va? Föreslår en tapastallrik på Skafferiet och ett glas vin!

Kerstin sa...

Superfin färg!

Ninni sa...

Ja, det är väldigt användbart och ändå glömmer jag bort det...