lördag 25 december 2010

Korres - Materia Herba eye cream

För några veckor sedan fick jag ju ett gäng prover från Korres med posten. Just nu använder jag Materia Herba moisturising eye cream. Jag har hällt upp mitt prov i en miniburk då jag inte gillar kuvertförpackningar något vidare. Ett sånt här prov räcker rätt så länge för det går ju åt ytterst lite varje användning och jag tycker det är lättare att hantera en burk. Jag tycker krämen är jätteskön men kanske något för fet för mig, jag har nämligen rätt så fet hud kring ögonen även vintertid trots att resten av min hud blir torrare på vintern. Egentligen föredrar jag därför gelkrämer. Jag ger den ändå en fyra av fem i betyg för den är verkligen skön och känns vårdande. Om den botar rynkor vet jag inte för jag har inte använt den tillräckligt länge för det och för att veta det så behöver man nog en större förpackning så ni får ta betyget med en nypa salt.

Inga kommentarer: