måndag 1 november 2010

Vacker flaska

Jag är inget fan av kändisparfymer, tycker det är ganska löjligt faktiskt, för varför skulle en kändis vara bättre på att göra doft än en erfaren parfymör? Dessutom är det ju parfymörer som gör dofterna egentligen och då borde de får berömmelsen istället. Sånt kan nästan får mig att avstå från köp faktiskt. Katy Perrys nya doft har dock en så fin flaska att jag blev alldeles matt, tyvärr lyckades jag inte ladda in en bild för min dator sa ifrån, men kolla här! Håller ni inte med om att den är fin? Hur den doftar jag dock ingen aning om men den skulle definitivt pryda mitt badrum.

6 kommentarer:

Carina sa...

Jisses, vilken söt parfymflaska. Vilket samlar objekt för den som älskar kattsaker.

Du har en riktig Award att hämta på min blogg denna gång ;)

Carina sa...

på förra awarden lade jag ju till dig lite extra så där ;) Hoppas du förstår vad jag menar...

Ninni sa...

Tack goa du! :-)

Tina (Beleza) sa...

Oh vad läcker den var!

Ninni sa...

Ja, jag föll som en fura helt enkelt!

Baby Melody's Beauty Blog sa...

Åh så fint! Jag är också svag för vackra parfymflaskor!
Min favorit är Marc Jacobs LOLA, även min man älskar flaskan hehe:D