tisdag 2 november 2010

Beautiful blogger award

Av fina Totalbeauty har jag fått en award - tackar så jättemycket för den! Bilden har jag tyvärr problem med att lägga upp för min dator säger av någon konstig anledning ifrån, men ni kan se den hos Totalbeauty om ni vill.

Det man ska göra är att skriva sju saker om sig själv, ni har säkert hört några tidigare, men det får ni leva med. Här kommer de:

-Jag cyklar jämt, är väldigt åksjuk. Älskar därför att bo i stan där det är nära till det mesta.


-Är läppmojsberoende.

-Är just nu sugen på att laga vitvinssås-rätter.

-Är väldigt nervös för min tenta på fredag.

-Tycker det är trist att fixa med bilderna till bloggen, men vet att de ger så mycket. Helst vill jag bara ägna mig åt själva skrivandet. Men en blogg utan bilder är ju urtrist! Önskar att nån annan ville fixa med bilderna. Tycker dock att jag blivit en aning bättre på att fota på sistone, beror nog på övning.

-Gillar inte att fixa med håret, men älskar att sminka mig. Tur att jag har rätt så bra hår.

-Önskar att jag var mer intresserad av heminredning, kan se hur fint andra har det, men får inte riktigt till det hemma hos mig själv tycker jag. Tycker tyvärr att inredningstidningar är dödligt trista allt är svindyrt och inte anpassat till vår lägenhet för fem öre.

Man ska även ge awarden vidare till sju andra bloggare. Men eftersom jag dels är lite lat och dels tycker mig ha sett att denna award tidigare gått runt så nöjer jag mig med att låta alla fina bloggare i min lista ta åt sig av awarden och svara om de så vill.

8 kommentarer:

Carina sa...

Lycka till på din tenta!

---

Är bara så nyfiken för att den pedikyren jag fick i Augusti med essies underlack, färgat lack och topplack fortfarande sitter stenhårt på mina tånaglar utan att varesig flisat eller blivit fult. Hihi det syns tydligt nu hur fort mina tånaglar växer. ;)

Måste bara testa ett utav lacken... fast jag är inte speciellt förtjust i riktigt små och smala penslar, så jag får hoppas att dessa lack inte har sådana.

Anonym sa...

Heminredning är ju jättekul! Det är som med smink, man kan vara kreativ utan att kunna rita! Älskar inredningstidningar, men blir irriterad när det är för dyrt. Nu har jag 200 kvm att inreda, tjoho! Cookie

Ninni sa...

Carina; tycker du ska slå till på några då! :-)

Cookie; ska bli kul att se huset sen!

Kerstin sa...

Lycka till på tentan!!

Ninni sa...

Vad gulliga ni är! :-)

Shamrock sa...

Lycka till på med tentan på fredag och kul att få veta lite mer om dig

Ninni sa...

Ja, gulp, jag är jättenervös. Jag blir glad av er omtanke!

Carina sa...

Jag behöver också en bra fuktsmask på vinterhalvåret :)

Har en serie med inlägg på väg ut på bloggen. De ska startas den 5 November. Inläggen kommer att handla om olika återfuktande ansiktsmasker, eftersom att vinterhalvåret nu är här ;)

Hoppas att det går bra för dig på tentan imorgon :)