onsdag 6 oktober 2010

Dagens med Lovely Linnea

Idag har jag använt en av favoritskuggorna, den heter Lovely Linnea och kommer från Make Up Store, tyvärr har den utgått ur sortimentet. Jag grundade med paintpot Bare Study från MAC först och lade Lovely Linnea på rörliga delen på ögonlocket, på resten av ögonlocket upp till brynet lade jag Charity, också en skugga från MUS. Pennan är från NYX oc färgen heter Seafoam green. Killen till höger är min son (den andra sonen har ni sett tidigare), har ni sett hans ögonfransar? De är helt otroliga! En gång fick jag måla mascara på dem, då såg de ut som lösfransar.
Och här har vi produkterna:

8 kommentarer:

Kerstin sa...

Superfint, både som, sminkning o produkter!

Ninni sa...

:-)

Carina sa...

Hmmm fuskigt när söner har så snygga och långa ögonfransar ...

Mina barn har fått sina fina ögonfransar från sin far. Jag har tyvärr korta ögonfransar.


*******

Har du något bra tips på en billig vattenfast mascara som separerar och förlänger ögonfransarna?

Svara gärna på min blogg :)

Ninni sa...

Kolla svaret i din blogg! :-)

Badbomben sa...

Vlka frallor, på båda! ;D

Carina sa...

Tack för svaret :)

Kolla gärna in i min blogg nu, finns ett inlägg till dig som tack :) mailar dig strax.

Carina sa...

Hej Ninni

När jag mailar dig så får jag tillbaka mailet, med felmeddelandet:

This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. ninni_70@hotmail.com

Ninni sa...

Badbomben, tack, tyvärr är mina frallor inte äkta utan mest bestående av mascara, hihi. Carina, du är så gullig! Mailet kom fram och jag har svarat på det.