söndag 26 september 2010

Bruna ögonpennor

Den enda bruna ögonpenna jag hade var Urban Decay's Bourbon. Visserligen gillar jag den skarpt, men jag ville ändå utöka mitt sortiment, för det är ju roligare att ha lite att välja på. Dessutom börjar min Urban Decay-penna både bli gammal och ganska kort. Så på min resa till NY köpte jag två nya pennor:

Överst i bild ser ni en penna från ett märke som heter Prestige. Jag har aldrig provat det märket förut, färgen heter Bold Brown. Den är väldigt mörkt brun. Den nedre pennan kommer från Clarins och heter 02 Mordoré (låter mordiskt).
Såhär ser pennorna ut på handen:
Den översta är Prestige-pennan. Den nedre vänstra är Urban Decays Bourbon, den är något mörkare än Clarins-pennan till höger.
Båda pennorna är mjuka i konsistensen så de är väldigt lättmålade. På Century 21, där jag köpte Clarins-pennan hade de gåvo-erbjudande så man fick några småprodukter på köpet. Min mamma köpte en ansiktsprodukt därifrån och så delade vi på innehållet i gåvan, visar det en annan dag. Älskar gåvo-erbjudanden!

2 kommentarer:

Kerstin sa...

spännande med Clarinsgåvan! Alla tre pennorna ser jättefina ut!

Ninni sa...

Ja, jag visar snart Clarinsprylarna, plockar lite i taget ur min kasse med godsaker som jag köpt! :-)