söndag 4 juli 2010

Lite nytt från Yves Rocher


Slängde in en beställning från Yves Rocher häromsistens. Denna gången blev det:
-En gratismascara svart (fick även en tankini, dvs bikinibyxor och linne, men de hör inte hemma i sminkbloggen tyckte jag).
-Kroppsskrubb med aprikos, doftar supergott.
-Bodylotion Agave. Tog lite på handen och funderade sen i flera timmar var jag hade känt doften förut. Kom sen på att det fanns något schampoo med vetegroddar på 70-80-talen som doftade så, älskar doften!
-Schampoo för färgat hår. Mitt Tony&Guy-schampoo är snart slut, men balsamet har jag mycket kvar av så tänkte köra detta sen tills även balsamet är slut.
-Duschcreme med körsbär. Inte testat ännu, men hoppas att det verkligen doftar körsbär och inte blandsaft som The Body Shops körsbärsserie gör.

Nån som testat några av produkterna?

3 kommentarer:

Josephine (Makeuponista) sa...

Inte testat något som du köpt, men Yves Rocher brukar vara riktigt bra! :)

Sarah sa...

Har just Bodyshops körsbärslotion. Den luktar gott men fejkat på nåt sätt. Känns inte som om den är jättebra för huden pga det.

Ninni sa...

Ok, äh, jag får testa. Om den inte är så rolig så åker den ner till barnens höjd i duschen, de kan lätt göra slut på en jätteflaska med duschcreme på nolltid när de leker i duschen trallandes. :-)