lördag 5 juni 2010

Finfina fynd

Härligt med lördag! Sov ut och njöt sedan av en härlig frukost med morgontidningen. Fortfarande förkyld och lite eländig, men iaf ledig idag!

Här är mina härliga Traderafynd:

Vi börjar med nagellacken:
Överst ser ni Sweet från Sally Hansen
Från vänster sedan Mavala-lacken:
-Party time
-Via Veneto
-Wichita
-Velvet
-Makoré
Jag fick även med ett till Sally Hansen, knallrosa Strawberry Icing och ett till Mavala-lack som hette Jazz Club (orangerött), men de färgerna var inte mina färger så de har jag lagt ut på Tradera igen. Jag länkar till alla mina auktioner i nästa inlägg. Jag har aldrig tidigare sålt där så det ska bli spännande. Lade ut en massa olika saker.

Här har vi då Mac Factorskuggorna. Från vänster:
-Pale Pebble
-Burnt Bark (denna skugga har jag haft span på ett bra tag)
-Angel Eyes (för att ersätta min förra som jag kraschade, älskar denna)

Sen har vi några härliga skuggor från L'Oreal. Från vänster:
-Amethyst black (mörkt lila även om den ser svart ut på bilden)
-Pure white (jag har faktiskt ingen vit skugga sedan tidigare)
-Golden beige
-Midnight blue (denna har jag sett i flera av bloggarna och blivit så sugen på)
Det ingick även en svart sån här L'Oreal-skugga, men jag kände inte riktigt att jag behövde en svart så den säljer jag också på Tradera igen.

Var det inte finfina fynd? Jag är så nöjd! Gulliga Makeupoholic hade packat alla grejorna jättebra och skickade även med några prover i paketet.

5 kommentarer:

Peter sa...

Party time rekommenderas varmt, den är skitsnygg på tårna speciellt nu i sommar med flip flopsen på.

Ninni sa...

Japp, precis så tänkte jag också! Har flera liknande lack, men det är alltid kul att ha fler att välja på.

Sminkan sa...

Jättefina fynd!

Ninni sa...

Ja, jag är störtnöjd!

ingegerd sa...

ja då har du att göra ett tag fram över!!!!=))