måndag 17 maj 2010

Lite nytt från Face


Fick ett erbjudande hem i brevlådan från La Redoute. Gratis frakt, 40% på dyraste plagget och lite Face-smink på köpet. Ni har ju redan sett de fina sandalerna jag köpte, hittade även två fina klänningar till en jättebra peng och jag älskar ju klänningar. Idag kom Face-sminket med posten. Ett läppglans och en skugga. Tror inte skuggan är i fullstorlek, men eftersom jag aldrig gjort slut på nån skugga i hela mitt liv så gör det absolut ingenting. Den heter Pearl eyeshadow 3 (är det namnet???) och glosset heter Nektar vildros. Helt ok grejor som säkert kommer till användning i Ninni-gunk-landet.

3 kommentarer:

Kerstin sa...

Det erbjudandet har jag också spanat lite på! Grejerna du fick ser jättefina ut!

StyleFile sa...

Har också sett att Ink Club kör med FACE då o då!

Ninni sa...

Kerstin: Ja, grejorna är helt ok, jag tyckte erbjudandet var jättebra eftersom jag ändå behövde lite kläder.
StyleFile: Jo, jag har sett det också, jag missade det erbjudandet då jag precis hade köpt toner till min skrivare hos just Ink Club - osis alltså!