fredag 23 april 2010

Klassiker från The Body Shop

När man är med i The Body Shops kundklubb så får man en check på 100:- varje gång man fyller år. Det kostar 100:- per år att vara med i klubben så om man ändå ska handla på TBS så kan man lika gärna vara med i klubben för man får lite rabatter i mailen och en väldigt trevlig medlemstidning några gånger om året. En annan sak som är bra med denna kundklubb är att man inte får något medlemskort som tar plats i plånboken utan det räcker att man visa legitimation så registreras poängen på personnumret när man handlar. Har inte full koll på hur många poäng/hur mycket man ska handla för att få bonus, men det står nog på deras hemsida. Nåväl, nog om det. För min födelsedagscheck valde jag ut två produkter ur deras klassiker som de hade på 80-talet och som nu har re-lanserats (heter det så på svenska?). Jag kommer ihåg att jag älskade Dewberry-duschcremen! Cucumber cleansing milk testade jag nog aldrig, men sånt går alltid ju alltid åt så den åkte också ner i korgen. Dewberry kostade 85:- och Cucumber 95:- så jag fick lägga till en liten slant alltså. Fick även en liten provburk med deras fotlotion med pepparmint. Den kan mina stackars instängda vinterfossingar behöva nu när det snart är dags för sandaletter igen.

Inga kommentarer: