tisdag 23 februari 2010

Favoritschampoo


Jag är inte sådär särskilt intresserad av hårvård, en flaska hårspray eller mousse räcker för mig i flera år. Jag har ingen koll på det där med hårprodukter alls. Jag har bra hår, ja förutom att det börjar bli lite grått. Det är tjockt och långt och har lite lagom självfall. Ibland när andan faller på så plattar jag det (läs till fest). Därför är jag inte så kinkig med vilket schampoo jag använder för jag brukar inte märka nån större skillnad, jag försöker dock hålla mig till schampoo för färgat hår. Jag kanske inte köper det billigaste schampoot, men lägger heller inga stora pengar. Men nu har jag fått ett favoritschampoo, nämligen Aussie's Colour mate. Tror att det beror mycket på att det doftar så jädra gott (pyttelite åt kokoshållet utan att bli ett dugg kvalmigt) och att konsistensen är så skön, det löddrar otroligt bra. Dessutom tycker jag att håret blir så blankt och fint. Jag köpte mitt schampoo på Åhlens när de hade nåt erbjudande, tror det var nedsatt kanske 20 kronor, har för mig att det kostade ca 69 kronor. När min nuvarande inpackning (en från Nivea) har tagit slut så tänker jag även prova deras 3 minute miracle colour deep treatment som jag läst bra saker om. Nån som testat den?

Inga kommentarer: